Hej! Du använder en gammal webbläsare

Avdelningen Mangon

Inne på avdelning Mangon går barn i åldrarna 1–3 år. Vi arbetar projektinriktat och utefter barnens behov och intressen. Vårt fokusområde ligger på färg och form.

I vårat projekt, arbetar vi med färg och form i vår närmiljö. Vi använder oss av TAKK(tecken som stöd) ihop med barnen. I vår ateljé arbetar barnen med lera ihop med material i den färg som vi fokuserar på just nu. Under dagen delar vi in barnen i mindre grupper och utforskar tillsammans med dem, både inomhus och utomhus.

Mangon är Trummans stängningsavdelning.

telefonnummer 08-606 46 36

Senast uppdaterad: 17 maj 2024