Hej! Du använder en gammal webbläsare

Avdelningen Päronet

Hej och välkomna till avdelningen Päronet! Här på avdelningen har vi barn i åldrarna 3-5 år.

samling på avdelningen Päronet Foto: Hayriye Gezer

Vi arbetar skolförberedande och fokuserar på att barnen ska bli självständiga och klara av mycket själva.

Vi på Päronet använder och skapar pedagogiska miljöer med spännande och tillgängliga material. Omgivningen är en plats där de känner sig trygga och respekterade, en plats där barnen känner att det går att lyckas. Vårt största mål är att en variation av olika kommunikativa verktyg kan möta och stötta varje individ i deras individuella utveckling.

Ni är varmt välkomna att kontakta med oss om ni har några funderingar och tankar kring era barns utveckling.

Tel nr : 08 606 72 45

Senast uppdaterad: 17 maj 2024